twinmom5450 Susamtanesimoms 10 gr 7 tane var kolumda yıllardır da kullanıyorum hiç yamulmadı kibrit çöpü vs yamuluyor ama ajda da devamlı tak çıkar vs yalmıyırsanız yanılmaz 10 gr bence
bilgisayarcikiz Susamtanesimoms Ben bekarken 11 gram kullandım 8 tane vardı 5,8 ölçüsü zamanla eğiliyor üzerine vs yatabiliyoruz tak çıkar esnasında da biraz eğiliyor sanırım. Ama sonasında kuyumcum 15 gram önerdi gayet sağlam ve şık duruyor zikzak model kullanıyorum hatta. Sürekli 15 gram alıyorum. Yukarıda bir arkadaş sormuş fiyatını geçen hafta 15 gr ajdayı 96.700 ₺ ye aldım bu arada.
Susamtanesimoms bilgisayarcikiz ah benim bilegimde küçük ya hani dedim 10 gr alırım 15 tane alırım artık 15lik alıp 10 tane alırım bende dün sordum mesaj attım kuyumcuya biri 96 dedi biri 95.750 haftaici gideceğim artık seymi özel ölçüyü kaç günde teslim ediyorlar
Rwerdst Susamtanesimoms 15 ten aşağı alma. 10 luklar çabuk yamuluyor değer kaybediyor. Bende baya vardı. Ama 10luklar 3 taneydi. Daha da almadım 10luk zaten. Gerisi hep 15 20 falandı. Onlar da hiç sıkıntı yaşamadım. 10 lıklar baya sıkıntı.
Kuzucukumsu Rwerdst değer mi kaybediyor? Öyle bir durum olamaz kiz? Bileziğin yamulması vs değerini etkilemez
Susamtanesimoms birkimsee 22 ayar bilezikler genelde 15 gr 96bin dediler inşallah düşer biraz daha eşim düğün takılarımın yerine koyacak inşallah
bilgisayarcikiz Susamtanesimoms Bence 10 tane gayet güzel durur 😍 Şimdiden hayırlı olsun. Bana 3 günde teslim ettiler genelde 2 veya 3 gün en fazla. 15 gram çok ince de durmuyor kalın da gayet hoş duruyor siz de birazını düz model birazını zikzak alıp kombin yapabilirsiniz çok şık duruyor 🥰
Rwerdst Kuzucukumsu malesef kaybediyor. Ben çok fazla bilezik alıp bozduruyorum. Onun dışında altın çok alırım. Kuyumcularla içli dışlıyım yani. Eğilen ve bükülen bilezikler değer kaybediyor. Kullanılan yani yıpranmış olanları daha uyguna geri alıyorlar. Mesela kutuda durmadığı sürece 10 gr bilezik almıyorum. Eğer takacaksam en kötü 15 gr alırım ki yamulmasın. Eğer inanmıyorsanız da kuyumcuyu arayıp sorabilirsiniz 😊
Susamtanesimoms Rwerdst doğru diyorsunuz bugün ajdaları sipariş vermeye gittim çeyrek birazcık yamulmus fiyatta kırdılar bı müşterinin Bende 12 grdan 10 tane aldım inşallah pişman olmam biraz hevesimi alıp çıkarırım özel gunlerde takarim 😅
Rwerdst Susamtanesimoms hayırlı olsun ay keşke 15 ten aşağı almasaydın canım yine de sevindim adına😃❤️ güle güle şıngır şıngır takmayı nasip etsin inşallah
ilkmom 15 gr öneririm . 2 yıldır kullanıyorum hiç kolumdan çıkarmadım bilerek küçük almıştım . Ne bir bükülmr nede kırılma yaşamadım .
Canparcam_ Susamtanesimoms Bende 10 gram almıştım günlük takıyordum yamuldu malaesef bende üstüne ekleyip 20 gram aldım bunda hiç bükülme yamulma olmadı olmazda baya kalın çünkü.
kubra00k Bende 10 gramlık 3 adet var. Sanırım deseni nedeniyle bilmiyorum okadar taktım asla yamulmadı , elimle bile ezmeye çalıştım yapamadım. Yıldız parlak desenli olan ajdaları almıştım