Susamtanesimoms Hem yatırımlık hemde uzun süre takmalık alacağım hani çok görünsün diye 10luk almak istiyorum ama onlarda bükülür çabuk diye duydum daha kuyumcuda denemedim yoksa 15 alıp hiç uğraşmayımmı
esmaayeldann Susamtanesimoms bende 10 gramlık var yaklaşık 2-3 yıldır takıyorum yeni yeni bükülmeye başladı. Üzerine yattım sanırım geceleri
ElisaMom___ Susamtanesimoms benimki 20 gram elimle sıksam dahi yamulmuyor çok sağlam ama kuzenimde 10 gramlık var baya ince duruyor 15 gram hakkında bı bilgim yok
monica50 Susamtanesimoms yaklaşık bir yıldır 10 gramlıklardan takıyorum daha hiç yamulma falan görmedim günlük kullanıyorum
surprizbebe Susamtanesimoms hiç yamulma olmadı benimkilerde ama bileğim de ince yani 5,8 ölçüsünde alıyorum.sürekli takmam ama evde çıkarırım 10 gr tercih ettim hep
birkimsee Susamtanesimoms Bende almak istiyorum merak ediyorum. Fiyat olarak ne kadar bunlar? Birde ayar olarak ne almak gerekiyor bilen var mı hiç anlamam altından
Susamtanesimoms birkimsee 22 ayar bilezikler genelde 15 gr 96bin dediler inşallah düşer biraz daha eşim düğün takılarımın yerine koyacak inşallah
Huma_kus34 Susamtanesimoms kız büklücek kadar ince değilki onu bukmek ıcın baya ugrasmak lazım bende takıyorum 2 yıldır cok sukur egılme vs olmadı oldukca sert 10 gram gayt ıyı
SevimliHayaletCasper Susamtanesimoms bende 4 tane ajda 2 tane müjde var 10 gramlık. Ajdalar hiç yamulmuyor dümdüz duruyor. Ama müjde olanlar yamuluyor. Hatta birini sattım geçen
Aloneeee Susamtanesimoms 10 ve 15 gr karışık vardı. Bir süre sonra 10 grlıklar eğildi. 15 gr a hiçbişey olmuyor. 15 alın
gg3848 Susamtanesimoms ben de 15 gr var sürekli takıyorum hiç deforme durmadı ablam da 10 gr var ne yazık ki onda şekil bozukluğu oldu
Kuzucukhanim1289 Susamtanesimoms canım 10 da iyi kulanıyorum 3 yıldır ama 15 daha iyi tabiki de varsa elinde nakit 15 iyi olur yatırım sonuçta