nur05n aynı markayı kullandım tüylerin çoğu geri çıkmadı. Gebelikle bile artmadı. Bence kişinin kıl yapısı hormon durumuna göre değişir. Ne kadar etkili oldu bilmiyorum ama lazer sonrası karınca yumurtası yağı da sürüyordum. Sadece kasık bölgesi çok inatçı. Orası zayıflasa bile bir süre yapmayınca eski haline dönüyor ve sağlıklı olduğunu da düşünmüyorum zaten.