nur05n Philips Lumea kullanıyorum uzun bir ara bırakmama rağmen en fazla %20 çıkmıştır. 6 ay sonra tek sefer yapmama rağmen 2 aydır bir iki tane çıktı. Braun almama sebeim de seri atış yapmasıydı ve eklem yerlerinde tam oturmadığı için görmüyor demişlerdi. Siz de ona göre araştrıp alın bence.