yakaignesi aysem1205 the ceel den aldım fena değil memnunum. Yaninda esimin alisverisinde dis macunu benim siparişinde de yoğun nemlendirici krem hediye gondermisler. 😅
monarosealp34 aysem1205 bende öyleyim beyaz tenli ve hassas cildim bana the Vivia çok iyi geldi oğlum için de siveno kullanıyorum
Tubanurrr [silindi] benimde kuru hassas egzamalı kizarikliklar var larocheposay kullanıyorum avene mi denesem acaba
eks24 metomom ben de almışım oğluşuma. bi düşünüyorum ben de kullanayım mı?🤣🌞🤔 Diye sizin yorumunuzu okudum.😍