alpaslanmom_ eğer stresli iseniz çocuk bunu hisseder uyumaz,erkekler daha rahat ,eşiniz denesin ,yada siz deneyecekseniz oldugunuz yerde adim atın yurur gibi asker gibi,yada bebek kucakta iken yine oldugunuz yerde azicik asagi dogru çök kalk yapin squat tarzi,ikisini pespese yapinca bebegim hemen daliyordu,ama uykuyu seven de bir bebek,bende işe yaramisti,bunun yaninda tabi pis pis açıyoruz kısık tonda,uyuyunca daha da kisiyoruz.