HiraNur89 [bilinmeyen] ben iki yıl tedavi gördüm o da çok basit bişeyden dolayı bebeğim olmadı oyuzden kızım biraz buyusun rabbim izin verirse hemen ikiyi düşünüyorum :) kardeşinede hayırlı kısmet çıkar inşallah