biranne_197 Belki size garip gelir ama ben spor yaparken kilo aldım. Her gün kendime smoothie yapıyordum. Protein tozu, yulaf, süt, badem, fındık, ceviz hangisi varsa artık 5-10 tane fıstık ezmesi .. tadı çok iyi oluyor her gün öğlen öğün gibi için farkı görürsünüz. Hem sağlıklı hem de içimi kolay yemek yemek bana zor geliyordu. Sizin gibi doğumdan önce 47 kiloydum doğum sonrası 52 53 üm üç senedir