busenurozkann öncelikle eğer yapabilirseniz gece beslemesini kesebilirsiniz. Artık onun gelişimi için gece uykusu çok kıymetli. İkiz bebeklerim 3 ayında 90 anca içiyorlardı hatta aynı hep bırakırlardı. 4. Ayda özellikle atak dönemindeyiz 120 hazırlıyorum ama çok zor yiyorlar sürekli mama reddi yaşıyoruz. Doğduklarından beri hep 3 saatte bir yediler. Şu an 4 saatleri bulduğu oluyor. Kilo alımları da hep ayına göre gitti. Bence kendinize çok dert etmeyin. Doymasa ve çok aç olsa illa ağlardı. Ama mama değişikliği belki düşünebilirsiniz hiç yemiyorsa