busenurozkann zorlamayın, o aylarda benim bebeğim de mama içmek istemiyordu iştahsızdı. Ben de zorladım sizin gibi kilo alımı düşecek, aç kalacak diyeama hiç gerek yokmuş. 4.ayda kendi kendine hiç bir şey yapmadan düzeldi, hatta iştahı baya açıldı 😂 şimdi de 6,5 aylığız baya iştahlı devam ediyo