Benim kızım da tam o zamanlarından beri çok uyuyor. Aman maşallah diyeyim 🤣 sadece uykucu bir bebiş olabilir. Bizimki hala öyle. Gündüz 2 saatte bir 1-1buçuk saat kesintisiz uyuyor. Gece de 9 saat deliksiz uyuyor. İlk başta ben de korkmuştum acaba bir şey mi var diye. Sadece uykucuymuş 🐰 bu zamana kadar olanki (6aylık) bütün atak dönemleri sakin ve uykulu geçti çok şükür. Bundan sonra da öyle olur inşallah.