Fistiklokum48 benim oğlum çok uykusuz ağlayan bebek. daha 40ı çıkmamıştı hiç uyumuyan bebek uyudu saatlerce o gün. Emziriyorum az emip tekrar dalıyordu. Halsizdi. Akşam üstü artık eşimi aradım dedim çığlık çığlığa ağlayan çocuk şuan devamlı uyuyor. Arada kalkıyordu. Akşama doğru eşime dedim kalk diyoruz. Bi götürdük bu çocuk baygın dedi doktor elim ayağım kesildi. Tüm tahliller temiz çıktı. Ama nedeni bilinmeyen su kaybı oluşmuş. Serumla eski ağlamaklı haline 1 saatte döndü çok şükür. Eğer az emiyorsa muhakkak sık sık emzirin. Gerçekten bebeğinizde olağanüstü uyku durumu varsa doktora gitmekte fayda var.