oztsimge benimde tel göğsümde isteksizlik yapıyor. O göğsümden daha az süt geliyor. Emince istediği miktarı alamadığında çıldırıyor. Bu yüzden o göğsümde sütte azaldı. Birde göğüs uçlarım yok. Kullandığım silikon uçla biberon ucu birbirinden farklı oluncada çıldırıyor. Ben göğüs ucu olarak Philips acente çok yakın bir silikon başlık satın aldım. Birde Eds sistemi kullanıyorum. Kan ter içinde diğer memeyi emiyor Ed’s den mama takviye ediyorum o emerken. Ama göğüs uçlarım olmadığı için ben emzirme serüveninde başarılı olamıyorum tam anlamıyla. Birkaç danışmanla görüştüm. Burada yazılan ve yapılanlardan farklı birşey duymadım. Her yolu denemek tek seçenek, sağımla süreci desteklemeye çalışıyorum.