hellomy99 bebeğim ağlasada memeyi öncelik olarak teklif ettim çünkü yaptığım hata şuydu memeyi teklif etmeden biberon veriyordum. Her ne olursa öncelik iki memeyi de teklif etmek buna rağmen istemiyorsa biberon/ şırınga artık ne ise besleniyorsa ona devam etmekmiş. hep reddetti ağlayacaktım ama pes etmedim bide mememin üstünden şırınga ile mama ya da anne sütü damlattım mememden geldiğini sandıkça emmeye başladı böyle böyle memeye geldi
Bende mama veriyorum bu arada 4 aya girdik meme reddimiz yine var 1 haftada şu an yine çok zorlanıyorum doktorum artık mama vermemi dahi istemiyor. Yine size anlattığım yöntemlere geri dönücem bende:(