bambammko doktor değişme demiş ama hiç bu mamaya başlamadan önce başka mama denediniz mi . Yani mamaya bakındım evet sindirimi kolay bu şikayette olan çocuklar için uretilmis. . Ama mesela benim yegenimde böbrek hastası . Böbrek hastaları için üretilmiş özel raporlu mama yapılmış doktorda vermiş rapor yazmış ama değerlerini yükseltti . Kullanmaya devam etmiyorlar . . Yani denemeden bilemezsin belki başkası iyi gelecek. Zaten fitil destekli yapıyormuş gene verirsiniz fitil . Bagrsaklar 2. Aydan snra zaten başlıyorlar dgru dürüst çalışmaya . Gaz problemleride bundan oluyo. Belkide çocuğun düzeni 4 gün . . Uzun süre yapmamada tabiki problemler var ama . Bence takip edilmeli. Başka doktrada görünün