Arkadaşlar 3 ay 4 günlük bebeğim var bir ay olacak kakasıyla ilgili sorun yaşıyoruz 2 ay anne sütü aldı sağlık sorunlarından dolayı sütüm kesildi mamaya başladık Aptamil presyno kullanıyoruz doktora gittik fitil verdi bir kutuyu bitir başka kullanma dedi düzene girsin dedi 4 günde 1 veriyoruz ama hiç bir şekilde düzene girmedi kaka yapmıyor fitil yapmadığımız sürece nasıl yapacağımı şaşırdım probiyotik de kullanıyoruz zeytinyağı da doktor bilgisi dahilinde ama siz yaşadınız mı neler oldu nasıl düzelecek bu ayla alakası var mı yardımcı olur musunuz ve doktor kesinlikle mamayı değiştirme dedi bebeğim de kaka yapmadığı için huzursuz oluyor