Retzja ben r leri diyemiyodum 3. Sinifta ogretmenin bana bi samar atti korkumdan r leri söyledjm Allah ondan razi olsun yoksa peltek olcaktim🤣🤣
milletin evde egitimedigi dangalak asalak cocuklari ogretmenler nasil egitsin biz o kadar dayak yedik gayette saglikliyiz iyi noktalara geldik cogumuz okuduk elimizde meslegimiz kimseye ihtiyacimiz yok birak ya cezasini ceksin yanlisi bilsin agac yasken egilir ah evladim vah evladimla bu isler gitmiyo malasef ki herkes sinirini bilicek evdeki kedimi bile hayir dedigimde biliyosa bu insanlara noluyosa
Bir de annenin biri çocuğuna tokat atmış ona da ne olacak bizde insanız demiş.