Nikita Nsrn1 vallahi çok iyi olmuş. Ben de dün buradan aldığım gazla sardım pişirmeden koydum. İnşallah güzel olurlar. Her çeşitten pişirdim. Güzeldi ama buzlukta çiğ bekleyince nasıl olur endişeliyim 😅