Pamukhanim_ evet bazı insanlar da çocuk olana kadar gerçek yüzünü saklıyor işte.
Annesine yaparken, anneme yardım ediyorum mantığına girmiş anlaşılan. Ama bilmiyor ki sende Bi annesin
Erkekler ve bazı büyükler, biz annelerin insani duyguları olduğunu ve yorulabildiğini anlamıyor
Hemen Bi “bu senin çocuğun, sevmiyor musun” düşüncesine giriyorlar.
Zaten çocuk benim diye yoruluyorum. Başkasının olsa niye yorulayım
Valla Allah yardımcın olsun canım, senin de sınavın eşin işte
İyiyken iyi ama sen ondan bişey isteyince seni psikolojik olarak yoruyor.