gunesinanne 2 emzikle uyuyordu. Bir emzik ağzında bir emzik elinde😂 önce bir emziği yok ettik , 1 hafta sonra tek kalan emziğinin ucunu kestim, tatmin olmasa bile ağzında tuta tuta uyumaya devam etti, baktım ki kesik emziğe de bağlanacak sonra onu da yok ettim ortadan kaldırdım. İlk 1 hafta öğle uykusu hiç uyumadı , yatağa girmek bile istemedi , hiç bir uyutma şeklini kabul etmedi, geceleri ağlama krizleri oldu. 10 gün sonra emziğin yokluğuna alıştı . 10 gün epey zorladı beni, artık öğle uykularını reddetmiyor , gece uyanınca ağlama krizi geçirmiyor, yani maksimum 10 günde hallettik çok şükür. Artık her şey yolunda 🙏 Darısı başınıza inşallah🙏