Tugcebb öncelikle youtobe den bi video izledim emziği kesmek veya balonla uçurmak tramva oluşturuyor dediler hep bikaç hafta anlatın beynine işlesin dediler bende öncesinde hep anlattım her uykuya geçişimizde sadece uyurken kullanıyordu zaten bide gündüz saklıyodum yoksa göründe istiyordu . Anlattım sürekli kızım sen büyüdün emzik bebeğin artık dedim bak anne baba da kullanmıyor bebekler kullanır emziği dedim bunu her uykuda söyledim hatta artık oda tekrarlamaya başladı benle birlikte sonra kabullendi bende dışarı çıktıgımız bi gün eve gelince ansızın karar verdim hazır dışarı çıkmışken emziği dışardaki bebeğe verdik sen büyüdün o bebek o yüzden artık onun dedim ilk gün çok çabuk kabullendi uyudu sanırım tam anlayamadı . Sonra ikinci gün emzik emzik dedi uyuturken tekrar aynı şeyleri söyleyip ben burdayım dedim ve ona peluş oyuncak verdim ufak bebeğine sarılabilirsin dedim dalma süresi uzadı ama 2. Günde uyudu tabi aynılarını gündüz uykusunda da anlatıyorum ama belki 40 dk da zor uyuyodu sabrettim hep sevgiyle karşıladım 2. Gece ve sonraki 2 gece geceleri mırıldandı ağladı belkide dişten dolayıydı bilmiyorum ama sırtını okşadım yanıma aldım falan derken 4. Gün artık emziği sormaz oldu ama o sorarken ki hüznü beni bitirdi anne için de zor bi dönem ama onların iyiliği için kısa ve net cevaplar bolca sarılma ve şevkat inanın korktugunuz kadar zor değil 🥰