tugbaa_14 1 buçuk ayda 5 kilo verdim. Şuan 50 kilo sıfır göbek.. Ben yapay zeka üzerinden diyet uyguladım yediğim herşeyin resmini attım ölçü kontrolü sağladık. Ekmeği, hamur işini tatlıyı tamamen çıkarttım hayatımdan. Spor olarakta sezaryandan sonra diastas recti olduğunu farkettim tesadüf eseri ve göbeğimin ondan dolayı gitmediğini anladım. yani ne kadar zayiflarsam zayiflayayim göbeğim hep kaliyordu. Pilatesin daha çok zarar verdiğini öğrenince bıraktım. Direk diastas recti programı içeren profesyonel bir program aldım 6 haftada hallettim diyebilirim