cilginhatun2 ben yaparım. Göz kararı yaparım genelde, yarım çay bardağı mercimek, biraz bulgur, biraz pirinç güzelce yıkarım. Soğanları tereyagı ve sıvıyağ ile kavururum, salça ve yikadigim bakliyatlari koyarım, bir iki diş sarımsak atar suyunu koyar kapatırım. Ben düdüklüde yapıyorum 10 dakikada pişiyor, ben blenderdanda geçiriyorum afiyetle yiyoruz. İstersen et suyu ya da tavuk suyuda koyabilirsin şifa olur çocuklara. Ben böyle yapıyorum, diğer arkadaşlar tariflerini yazarlar🥰