ebruozkrkmz Bebelac gold kullanıyorum eczacım önerdi uzun süre tok tutuyor gece uykularımız bölünmüyor gaz problemi yapmadı tavsiye ederim
elifhazelll Aptamil prosyneo kullanıyorum çok memnunum kilo alımı gayet güzel kabızlık yaşanıyor bebeğim tavsiye ederim
munevver18 Ben bebelac gold kullaniyorum cok memnunum bebegimde cok rahat sindiriyor tadı guzel cok begendik hic gaz yapmadı. Cevremde kullanan arkadaslarimda çok var ve memnunlar
sevgigormus aptamil prosyneo kullanıyorum oldukça memnunum gaz kabızlık yapmadı sevdi de bayağı tavsiye ederim sizlere de.
serrasmommy Birçok mamayı denedim. Bebelac kullanıyoruz. Ne gaz kaldı ne huzursuzluk. Denemeni tavsiye ederim.
esra_ygr Biz Bebelac kullanıyoruz tadını çok sevdi bebeğim sindirim problemi yaşamadık içerik olarak da besleyici ve temiz size de tavsiye ederim