Biz bebelac kullanıyoruz bebeğimiz hassas bir bünyeye sahip her mamayı neredeyse denedik lakin hazımsızlık ve gaz sorunu yaptı bunda karar kıldık çünkü herhangi bir olumsuz bir durumla karşılaşmadık ayrıca bebeğime yaradı kendinden hallice doyuyor huzurlu şekilde uyuyor