Miniminimini Nasil memnun musunuz hipp kullanıyordum malum haberler kötü kavanoz mamalarda sıkıntı var tedirgin oldum mamayı bırakmak istiyorum sma aptamil hipp surekli haber kafayi yiyecem golden goat nasil bir mama ?
busmah61 Miniminimini ben 6. Aydan sonra vereyim diye aldim cocugun kakasini hep mukuslu yapti bence berbat bi mama asiri gaz yapti hic parasini hak etmiyo pahali diye iyi sandim aldim duruyo oyle bos bos
3boysmom Miniminimini mama tamamen bebekle alakalı bazısının nefret ettiğini bazısı bayılarak içiyor. ilk oğlum aptamille büyüdü ikizlerim doğdu onlarada aptamil aldım gaz kabız ne varsa olduk. 5.5aydır golden goat kullanıyorum ne gaz ne bir sıkıntı bayılarak içiyorlar. kilo alımları gayet iyi
ars9824 Miniminimini 19 aylık kızıma 17 aydır falan kullanıyorum gayet memnunum içerik olarak temiz sadece şuan stok sorunu yaşanıyor bu mama da o beni zorluyor ama 1 aya kadar kızıma bıraktırmayı düşünüyorum azaltarak şuan diş döneminde hiçbirşey yemediği için kıyamadım
bkonuk Marka bu konuda açıklama yaptı kavanoz mamalarda sorun olmadığına dair bir araştırın isterseniz
buseliiiiii Bebeğim kabızdı ve bütün mamaları denedim hepsi daha beter yaptı sadece golden goat iyi geldi gaz olayı bitti kakada günde 2 kere yapmaya başladı sindirimi kolay
gizgez Bebelac gold kullanıyorum.Tüm günümüz gecemiz rahat geçiyor çok memnunum bebeğimde severek içiyor. Gaz yapmadı
goksusbrk Aptamil pronutra kullanıyorum bebeğim için çok faydalı içeriği temiz gaz ve kabızlık sorunu yaşamıyor geceleri rahat uyuyor prebiyotikli bağışıklık sistemini güçlendiriyor çok memnunum
gulenyuz91 Bebelac gold kullanıyoruz ve bebeğime öyle rahat ediyor ki geceleri huzursuzlanıp kalkmıyor ne denediysek husursuzlanıyordu gaz sorunu oluyordu şuan hem o hem biz çok rahatız
yasemin233 Bizim gaz sorunumuz çok oluyordu . Bebelac gold önerenler oldu. İyi ki denemişim çok iyi geldi bebeğime , hiç gaz yapmıyor , çok rahat ettik
sevgigormus Biz aptamil pronatura kullanıyoruz oldukça seviyorum . Gaz kabızlık vs yapmıyor çok rahat etti çok severek tüketiyoruz tavsiye edebilirim
veysel13 Eczacı onerisi ile bebelac gold kullanıyorum gaz kabızlık yapmadi hemde ekonomik çok memnunum
ebruozkrkmz Aptamil pronutra kullanıyorum probiyotikli olduğu için kabızlık yapmıyor sindirimi kolay gaz problemi yaşamadık tavsiye ederim
munevver18 Aptamil pronutraya bebegim dogdugunda sutumun yetmedigini dusunerek doktor tavsiyesi ile basladim hem emzirdim hemde aptamin pronutra verdim bebegim reddetmedi tadini sevdi hoc sorun yasamadik
dasduru Ben uzun süre mama araştırmadım ilk aciliyetten eczaneden hipp aldı eşim çünkü sütüm geç geldi. Sonra içinde palm yağı var ve inek sütü bazlı olduğu için vermek istemedim. Detaylı araştırdığımda en iyi holle marka keçisütlü mama olduğunu gördüm demeter sertifikasına sahip . E bebek online da var . Biraz pahalı ama çok temiz içerikli ve keçi sütlü. Golden goat alıcaktım iyi ki almadan holle yi bulmuşum diyorum . İçimide çok rahat ve hafif
sevgigormus aptamil prosyneo kullanıyorum oldukça memnunum gaz kabızlık yapmadı sevdi de bayağı tavsiye ederim sizlere de bence oldukça başarılı