binnur37 31 yasindayim sanırım biraz gençliği yaşayıp cocuk yapmak bana daha iyi oldu 😂
UrbanMom Ben 29 yaşımda anne oldum ben ikna olmadım gençliği yaşadığıma yaşamamışım 🤣🤣🤣
hepyerdeyizz sanırım kardeş yapmamakla en iyisini yaptım 😂
Gul-42 ben su andan itibaren kaderime ağlıyorum 😂
binnur37 en iyisi tekte kalıp bugünleri unutmak 😂
UrbanMom İnşallah amin