Her gun terliğim ile bakışıyoruz gerçekten. Ama hayir yapma diye diye kolumda tansiyon aleti ile gezer oldum. Bu nedir ya emir vermeler, kafasına koyduğunu inat edip yapmalar, benimle kavga etmeler vallahi ergenliğine korkuyorum şimdiden. Bugün parka oyuncağını götürmek istedi hatta emretti. Neyse götürelim cok heves etti dedim. 1 yasinda çok tatlı bir kiz çocuğu vardı. Oyuncağı görünce çok heveslendi. Parkta oyuncağı sallıyordu oglumda. Kizda yaklaştı o da sallamak istedi. Oglum bi anda kıza yaklaştı vurmaya yeltendi şok oldum hemen engelledim. Oyuncağını paylaşır mısın sen evde hep oynuyorsun zaten bak senden küçük bebek heves etti dedim. Hayir o bebek filan değil oynamasın istiyorum dedi. Oyle diyince kızın babası engellemeye çalıştı ama ben yine kız çocuğu çok heveslendi diye tahtiravalliye bindirdim karşısında oynattım. Oglumda öyle bi oyuncağa kilitlenip kalsa üzülürdüm öyle düşündüm ya o çocukta üzülürse diye. Babasi kıza dedi annesi izin veriyor ama arkadas izin vermiyor diye. Şiddete eğilim nereden geldi anlamadım cizgi film kısıtlı veririm ama her gun içerikleri incelerim once ben bakarım sonra oğlana izletirim şiddet içerikli görürsem anında engellerim. Yanında tartışma bile yaşamayız. Esimle aramiz bozuksa cocuk uyusun diye bekleriz konuşurken kapiyi kapatiriz uyuyunca konuşuruz. Geçen sene parktan böyle bi çocuktan dayak yemişti ama benden önce yanındaki dedesi engel oldu onda bile tepki veremedi ağladı simdi neden böyle birine dönüştü anlamıyorum. Esime bugünü anlattim oglumla konustu kimseye zarar veremezsin paylaşımcı olmak güzel dedi git seni istemiyorum dedi babasını itti bu sefer. Son zamanlar gerçekten stresimi herkes farketmeye basladi o derece zorlanmaya başladım güne başlamaya korkar oldum.