eslem0 yani bizi doktorumuz o şekilde yönlendirmişti. Her doktorum görüşü de farklı başka gittiğim bir doktor da bestironu hiç önermeyip sağlık ocağının verdiğini önermişti🤷♀️ o yüzden size şunu yapın diyemem ama kendi yaptığımı söyleyim. Ablam da kullanmıştı her kg için bir damla ama yeğenim de kanını yükseltmemişti 3 yaşında halen de kansızlığı vardır. Ben doktora sorduğumda o miktarını az kullanmıştır her kg için bir damla yetersiz kalır sen 1 cc yani 20 damla kullan demişti biz o şekilde de ilerledik. 9. Ay kontrol de bakmadı şuan için gerek gözükmüyor 12. Ay da tüm değerlerle bakalım dedi öyle yapacağız. Ama bana 9. Aydan sonrası içinde 2 cc (40 damla) ye çıkart miktarı dedi. Birde kıyma yedirmeye özen göster demişti. Tahlil için gelmeden 2 hafta önce ilacı kes demişti. Umarım yardımcı olabilmişimdir 🌸