Meret şöyle ki genelde her kg için bir damla diye kullanıldığı için yükseltmiyor değer. Biz 4. Aydan beri kullanıyoruz 1 yaşında bakılacak kan değerlerine de. Doktor bize her sabah 1 cc yani 20 damla kullanın demişti. O zamanlar kilosu da 6600 civarıydı. 9 aya kadar da bu şekilde devam ettik. 9. Ay kontrolünde ise bana günde artık 2 cc ye geçelim demişti. Şuan da günde 2 cc şeklinde ilerliyoruz.