Nacafa Kuru kuru bir şeyler ikram etmeyi sevmem. Geçen birini çaya davet ettim 5 çeşit hazırlamıştım. Kahve için bazen bir gün önceden haber veren oluyor akşamdan bir tatlı yapıyorum ya da ekler,magnolia aldığım da oluyor
nadidelifora birtutamorgu benim çok misafirim gelir. Bir düşündüm kimseye bisküvi ikram ettim mi diye. Ettiysem de şuan hatırlayamadım 🥲 Genelde haberli misafirim gelir. Ama çok alakasız saatlerde çok alakasız misafirim de gelir. Çünkü iki tarafa da yakın yaşıyoruz ve herkes hastane işi için bize geliyor 🥲 Dondurucuda her zaman biseyler bulunur. Ben çabuk hazırlanan şeyleri de ikram etmeyi seviyorum. Mesela on dakika sonra ordayız diyen arkadaşlarima sufle ya da süt helvası yaparım genelde.gelenler aileden ise Geldikten sonra waffle yada helva falan da kavururum😂 Elim hızlıdır on dakikada şip şak. Kuru yufkam hep olur hemen bir börek yada kısır yapmak çok basit gibi.
[silindi] birtutamorgu şoyle diyim o gun hastaliktan geberdigim halde gelen arkadaslarima islak kek börek yaprak sarma yaptim salatada yapamadim diye kendimi yedim bitirdim cjnfnf🤣 Misafire çok özenirim her zaman guzel agirlamak isterim
cokbilmismom birtutamorgu tabi ki yaparım kurupasta, kurabiye hazır olarak hiç sevmem başkasına gittiğimde de bile yemem kendim hiç ikram etmem. Planlı çağırırım misafirimi değe vererek güzel sevebileceği hem göze mideye hitap eden şeyler yaparım 🥰