4 ay 22 günlük kız bebek. Doğum kilomuz 2600 hastaneden çıkış 2400. En son 5100dü. Doktor bebeklerde 5. Ayında doğum kilosunun 2 katı bekliyoruz şimdiden olmuş kilo alımı güzel dedi. Bana da gelişmiyor büyümüyor olarak geliyor boyunuz da kısa çünkü. Bu yüzden kilosu az durmuyor ama beni içten içe üzüyor bu durum