gulo40 Kızlar sizin bebişler kaç kilo kilosu nasıl sizce oğlum 4100 doğmuştu fazla kilolu değil fazla zayıfta değil
busmah61 gulo40 bizim dogum kilosu 3,5 hastaneden 3.3 ciktik 6 aylik kilosu 8.3 bakalim 7. Ayda kac olucaz🤣
aselkussum gulo40 6 aylıkken doğum kilosunun 2 katına ulaşması beklenir doğduğu kiloya göre bence kilo alımı güzel
gulo40 aselkussum çok teşekkür ederim canım bencede iyi kilosu fazla diyenler var ama doktor normal dedi iştahlı olmadığı halde bence yapıdan dolayı birazda
gulo40 mitolojiii_ oy maşallah kızım 2 yaşında 14 kilo yani büyüdükçe hareketli oluyorlar kilo alımı yavaşlıyor
gizememre gulo40 çocukların ayına ve doğum kilosuna göre olmaları gereken kiloyu gösteren tablo doktorunuz bahsetmedi mi hiç ? Kilo pek sence bence durumu değildir
aselkussum gulo40 yani benim kızım 1 yaşında 8 kiloydu kendi kızımla kiyaslayacak olursam hızlı derim ama çocuğun doğum kilosu da önemli 6 aylıkken 8200 olması beklenir sizin çocuğunuzun normal egride ilerliyosa sknti yok
tsmutter nadidelifora “beni övüüün, kıskanın, bebeğimi övünn, benimki kilolu sizinkiler daha zayıf değil miiii hadi söyleyiiin”demek istemiş diye yorumladım
1annenin_sesi gulo40 Doğum kilosu 3600 dü. 1 aylıkken 5400 dü. 2 aylıkken 6500 çıktı. Şuan 2.5 aylığız. Sadece anne sütü alıyoruz. Bebeğim erkek. 💙🌸
seher__12 1annenin_sesi benim bebeğim de kız kilosu 5.600 iki ay iki günlük sizde de meme reddi oluyor mu kızım memeyle dövüşüyor resmen iki gündür
gulo40 tsmutter sıkıntılı mısın acaba ne alaka annenelerden bebeklerinin kilosunu öğrenmek paylaşmak istedim artı benim kızım da daha zayıftı övülecek ne var ki onu anlamadım sağlıklı olsunlarda bakış açısı işte
gulo40 tsmutter ne kadar egoist birisiniz okudukça varya sizin gibilerden korkulur bebeğin neyi kıskanılsın düşünceye bak bravo okuduğunu anlama konusunda 1 numara insan sınız