Seherr_ [silindi] Al benden de o kadar, mümkün olduğunca dönmüyorum. Çişimi tuta tuta böbrek hastası olucam 😂 Ay çok kötü haldeyim, bu çocuk beni parmağında oynatıyor 😂😂😂
Nikita Seherr_ üç gün girdim çıktım. Haftasonu infazından yararlandım 😂😂😂 hak etmiştim ayrıca. Benimki tam olarak bugün 3,5 oldu. Hala koyun koyuna yatıyoruz 😅 harikalar diyarı gibi oda yaptım. Süs gibi duruyor yatağı…
umaygkr Bizimki 3.5 aylik bende besigine zorladim birkac kere ama daha uykusuz kaldim ve yoruldum dalana kadar saatlerce salla sonra kipirdadikca ve uyandikca yine saalla derken yanima almak benim de isime geldi emdigi icin gece hemen 10 dk icinde emzirip geri yatiyorum bende uyuyabiliyorun boylelikle ama tabi tuvaletim falan gelirse kalkamiyorum tutuyorum ya da o uyanma aralarinda gidip geliyorum hizlica 🤣 arkami bile donmeme izin vermiyo sirtim boynum gogus kafesim her yerim agriyor hareketsiz yatmaktan cok rahatsizim ama bi yandan da cok guzel bisey sarilip kokusuyla uyumak off bi sure sonra mecbur alistirmam lazim biseylere yoksa hic kendime veya esime vakit ayiramicam benle yatip benle kalkiyor
balkizlar Seherr_ tamamen sizin yatağınızda mı yatıyor anne yanı yatak denediniz mi… büyük kızı mı üç yaşına girerken ayırdım odasını ancak öyle farklı yatağa geçtik yani daha doğrusu anne yan yataginda yatıyordu emzirmek için kalktığımda yanıma alıyordum emzirme bitince o bitti kendi yataginda yattı… şimdi küçük kızım 20 aylık olacak hala emzirdiğim için aynı şekilde önce anne yan yatağına koyuyorum sonra benim yanımda buluyorum bir şekilde… eğer gece açık olursa yatağına tekrar koyuyorum… ama sizinki daha çok küçükmüş sizden ayrılmamak istemesi normal bence… küçük kızım da inşallah 2.5 yaş civarı ablasının yanına oda yapmayı düşünüyorum.. bu uyku konusu çok çetrefilli o yüzden kendimizi kimseyle kıyaslamayın bebeğin ne ihtiyacı var ona odaklanın yoksa siz de çok yıpranırsınız çocuk da çok yıpranır… nereden biliyorsunuz diye sormayın😅