Bacılarım selamlar, nasılsınız inşallah iyisinizdir.
Bana soracak olursanız ben delirmenin eşiğindeyim.
Öncelikle 1 oğlum var 7 aylık.
Doğduğundan itibaren yanımda yattı.
Kucağımda piş pişleyip yatağa yatırıyorum.
Park yatağına asla asla yatmıyor.
Çok küçükken de yatmıyordu ağlıyordu.
Ama artık yanımda yatırmak istemiyorum.
Yatağına nasıl alıştıracağım, kucağımda sallamadan nasıl uyutucam.
Uyku eğitimi alanlar, ben doğuştan tecrübeliyim diyenler buyurun sohbete.
Ya Ali, Ya Muhammed, hz kim varsa Allah aşkına yetişin😭😭😭😭🥴🥴🥴