atakussannesi banauygun direkt hocaya dersin bacım benim her hareketimi gösterin hocam eminim ki kırmayacaktır
Asyaveannesi04 banauygun Ben ilk doğumum sonrası kilo verip sıkılaşmak için pilatese gittim ve çok faydasını gördüm haftada 2-3 gidiyordum. İlk kilo verip sonra pilates gidin derim
nadidelifora banauygun pilates kilonuzu verdikten sonra vücudu şekillendirme için çok iyi oluyor. Ama önce spora başlayın. Fazlalıklar gitsin derim. Sonrası pilates daha güzel olur.
Birkullanici banauygun ikiside de ğil, evinde yap bence insan çıkmaya üşeniyor 😃kilo ve sonra pilates , bence yani