Oğlum bir süre 10 seans falan özel eğitim 8-10seans da dil terapisi aldı ama parasal sıkıntı yaşadığımız için bıraktık. Bıraktıktan bir süre sonra hatta tuvalet eğitimi vermeye başladığım zaman konuşmasında ilerleme oldu. Neredeyse kelime harici hiç konuşmuyordu ama kendini ifade ediyor bir şekilde. Neyse bu süreçte takliti aşırı arttı yani ne söylesek tekrar etmeye çalışıyor. Bay bay kaka bay bay çiş vs diyor akıcı olmasa da. Ne bileyim baba gitti diyor. Feyza diyor benim ismim😂. Parayı zorlayıp terapiye devam etmek istiyorım ama eşim de diyor ki 40 dklık ders cok az ona gideceğine kreşe gitsin açılır. Yani emin değilim ama açılan cocuk da oluyor açılmayan da. 33 aylık . Tecrübeniz varsa alırım.💕