Zera merhaba 🩷 geç konuşmaları nasıl oldu? Oğlum tam bir yaşına girecek haftaya ama babıldaması hala sınırlı dede meme mama nene diyor ama baba demiyor mesela. Bütün tepkilerini höööö sesiyle belirtiyor mağara adamı gibi🥹 sürekli iletişim kurmaya çalışıyor ama höö sesiyle. Hiç anlamıyorum doktorumuz sıkınrı yok diyor ama açıkçası otizm mi diye de korkuyorum