Merhaba nasılsınız , siz de benim gibi misiniz merak ediyorum, kızlar burada açılan her otizm postu beni nedense çok tedirgin ediyor , oğlum şu an 12 aylık olmak üzere gelişim olarak gayet iyi çok şükür , ama o kadar çok otizm postu açılıyor ki tedirgin olmamak elde değil, Rabbim hepimizin evlatlarını korusun , post açan arkadaşlar kalbinize ferahlık diliyorum sizlerin de , bu arada sizce neden çoğaldı bu kadar fikriniz var mı ? Tamam her şey Allahtan geliyor ama günümüzde gerçekten o kadar fazla duyuyoruz ki insan bir sebebi var mı diye merak ediyor ister istemez 🥹🤍