Kartanesi26_ aynen öyle ana yemek saatlerinde yine az sevdiği birşey ve sevmediği birşey yanyana olsun kendi yesin. Ara öğünlerde de mesela işte bir iki kaşık yoğurt veya meyveyle beraber ya da pankek ya da ne seviyorsa ama az miktar olması sık sık olması ve kendi yemesi yiyebilmesi önemli. Benim oğlumda aynıydı ama sonra biraz araştırınca aslında aç yaşamaya alıştıkları için yemekten uzaklaştıklarını öğrendim. O yüzden şimdi 1-2 lokma da olsa ortalama 2 saatte bir veriyorum eğer güzel yerse o ara öğünü atlayıp 4 saat kadar sonra ana yemek yemezse yine ufak birşeyler şimdi daha iyi yiyor. O dengeyi sağlamanız lazım yani eğer tok olduğundan eminseniz bu sefer ara öğünü atlayın çünkü bu sefer de habire birşeyler yemeye alışıp açlık sinyalini alamaz vücut.