symstf yani tam öğün gibi değil de minik minik mi vereyim zorlamadan ? Birde o durum var yemedikçe o sinirlenip yedirmeye çabalıyorum çıldırıyoruz karşılıklı 🤦🏻♀️bir de 1,5-2 saat aralıkta asla acıkmıyor kızım diyorum ya bugün 7-8 saat tek lokmasız durdu benim durumum içler acısı gerçekten .. yemeği sevmesi için siz taktik olarak az az sevdiği şeylerden mi veriyim diyorsunuz kısacası ?