annevebebegiii__ Gokturkmom bizim tatlı yemek için uydurduğumuz bahaneler şaka şaka cidden insan bilmiyorum ya istiyor tatlı yemek 😂😂
forumamigeldik annevebebegiii__ anladım bu yaş döneminde genelde böyle oluyor maalesef benimkiler de öyle seçer sebze falan çok nadir her gün makarna pilav patates köfte olsa yerler 🥲 bayağı kilo bermişsiniz çok az kalmış onu da verirsiniz yavaş yavaş. Tatlıyı kesmek bile fayda eder
forumgurmesi annevebebegiii__ bu yorumun aynısını ben yazınca nefret kusuyor oldum kendin aynı şeyi yazmışsın😀 tersinden uyandın herhalde.
beyazzkuguu annevebebegiii__ tatlı istediğim gitti ama normalde de ben zaten çok tatlı seven bşr insanım yine yiyorum günlük. Ama gece bir uykudan uyanıp direk çikolataya koşmuyorum 🤣