annevebebegiii__ Doğum yapalı 2 seneyi geçti hala veremedim kalan 5-6 kiloyu aşırı tatlı yeme isteği oluyor hala emziriyorum bir yandan da çok az yersem kilo sütüm azalır diyorum bilemiyorum yani nasıl gidecek bu kilolar kilom 74 falan boyum 1.60 falan anca
flumazenil annevebebegiii__ doğum yapalı 2 seneyi geçmiş hala sütünüzün azalmasını dert etmeniz 🫠 bence bahaneleri bırakın ve diyete başlayın. ilk iki hafta zor geçer ama sonrasında emek verdiğiniz için devam etmek istersiniz 🌸
Kisirvetursu annevebebegiii__ çok az yersem kilo sütüm azalır diyorum Artık azalması sorun olmaz zaten 2 yaşındaymış bebeginiz belki artık süt gelmezse emmeyi bırakır yemeğe yönelir
forumamigeldik annevebebegiii__ sütünüz mü azalır 😳 yeni doğan değil ki bu iki yaşında çocuk süt mü kaldı. Kesme zamanı gelmiş zaten. Başta tatlı krizi oluyor tarçınla bastırmaya çalışın sonradan alışırsınız🌸
beyazzkuguu annevebebegiii__ sütünüz azalsa ne ki ? Artık emzirme bile sonlandırabilirsiniz sizi bu tatlı yönünden zorluyorsa kızımı 20 aylıkken kestim iyi kide kesmişim yemesi bile düzeldi uykularımız düzeldi
annevebebegiii__ flumazenil zaten 91 den düştüm canım bahane değil benimki bahane olsa 91 de kalırdım aslında
forumgurmesi annevebebegiii__ 2 Yaşını geçen çocuğun ek gıda yemeyip emmesi sizin kilonuzdan daha büyük problem önce buna çare arayın isterseniz
forumamigeldik annevebebegiii__ o zaman öncelik bunu halletmeye çalışın. İsterseniz kesin emzirmeyi bir faydası yok bu saatten sonra🤷🏻♀️
beyazzkuguu annevebebegiii__ tatlı istediğim gitti ama normalde de ben zaten çok tatlı seven bşr insanım yine yiyorum günlük. Ama gece bir uykudan uyanıp direk çikolataya koşmuyorum 🤣
juli_naz annevebebegiii__ bebeğiniz hala yemiyor mu ..? Yemek istemiyor sürekli emmek istiyor demişsiniz ve o istedikçe emziriyor musunuz sürekli? Baya iyi kilo vermişsiniz ve az sınırlama yapsanız kendinize o istediğiniz 5-6 kilo zaten hemen gider .
annevebebegiii__ juli_naz yiyor canım şöyle söyliyim sabah öğle akşam ara öğünlerimizi yiyoruz fakat seçiyor nasıl desem mesela et yemeği yapıyorum onu yemiyor onun yerine işte yogurtlu makarna çorba falan yani hani iyi ya tabii ama seçiyor doktorumuz normal dedi zaten
forumgurmesi annevebebegiii__ yemeye bahane ararken ben😀 2 seneyi geçmiş süt azalır diye yemek mi yiyorsunuz😀
annevebebegiii__ forumgurmesi yeseydim inmezdim o kiloya burada insanlara laf söyleyeceğine nefret kusacağına hiç yazma daha iyi kfkdkd
annevebebegiii__ forumgurmesi ek gıda yiyor ama nasıl desem daha çok emiyor tabii ki de sabah öğlen akşam ara öğünlerini yiyor ama seçiyor yani ben annesi olarak onu düşünüyorum benim sorduğum soru ek gıda sorusu değil diyet sorusuydu
annevebebegiii__ forumamigeldik benim çocuğum zaten demek istediğim şu seçiyor yemek seçiyor mesela köfte yemiyor ya da böyle sulu yemekler sebze yemekleri yemiyor çorba işte patates makarna pilav meyve bu tarz şeyleri yiyor mesela sabah kahvaltıda yumurtasını yer benim çocuğum öğle yemeğinde makarnasını pilavını falan yer akşam yemeğinde çorbasını içer ara öğünlerinde meyvelerini kuruyemişlerini falan yer benim demek istediğim şu benim çocuğum yemek seçiyor sebze yemeklerini yemek istemiyor mesela bu yani ama etrafımda sorduğum arkadaşlarımın da çocukları böyle seçiyorlar emziriyorum ama günde birkaç defa fakat uzun süre yemiyor yani 2 dakika meme durmuyor uzun süre emiyor
Gokturkmom annevebebegiii__ emzirdiçe bu tatlı yeme isteği geçmiyor gerçekten gerçi ben emzirmeden önce de çok seviyordum o ayrı da🙈🌸😄
forumamigeldik annevebebegiii__ anladım bu yaş döneminde genelde böyle oluyor maalesef benimkiler de öyle seçer sebze falan çok nadir her gün makarna pilav patates köfte olsa yerler 🥲 bayağı kilo bermişsiniz çok az kalmış onu da verirsiniz yavaş yavaş. Tatlıyı kesmek bile fayda eder