canmanayvesuyu bence kötü. Her bez her çocuğa yaramıyor sonuçta ama molfixten daha kötüydü benim için :/ o da losyonlu bir bez. Ve kokusu var yani. Kokulu bezlere ben çok gelemiyorum belki o yüzden de sıkıntı benim için bilmiyorum. Ama oğluma hem pişik yaptı hemde sürekli taştı. Büyük boy, tam boy hatta küçük boy hepsini de denedim yani. Taştı. Bedava dağıttım öyle düşünün. Hormanie yine premium a göre daha az taşıyor. Aktif bebek daha başarılı bence. Pişik varsa hormanie en iyisi direk geçiriyor. Sonrasında aktif bebeğe devam edebilirsiniz.