kizo goon premium soft bulursan dene. Yoksa Prima aktif bebek :/ sonrasında belki Prima hormanie. O da ara sıra taşırıyor ama çoğu beze göre taşırmıyor tabi. Tüm bezleri denedim ben. Tek taşırmayanlar bunlar valla. Market bezleri çok kremli ve kokulu oğlumda aşırı pişik yaptı. Hatta o pişik geçene kadar mecbur hormanie aldım hiç geçmiyordu. Onun da fiyatı malum. En son aktif bebek denedim hiç taşırmıyor. Primanın premium u çok kötü. Kaç kere şans verdim. Yok yani. Gerçekten kötü. Bu arada Goon bir ara piyasadan kalktı mecbur her markayı denedik biz. Hala var mı bilmiyorum. Boykot falan yoktu tabi o dönem. Şuan olsa yine mecbur ona dönerim diğerleri benim oğlum için hiç iyi gelmedi. Tek sorun taşırması değil çünkü, pişik olayı da sorun. Koku yapması da sorun.