Çocuklarım arasında 6 yaş var. Büyük kızım sessiz anaç bir çocuk. Ama içimizden geçti😃 geçiyorda küçüğüm 2 yaşına girecek. Ama yardımı oluyor hakkını yiyemem oynuyorlar beraber. Erken düşünüyorsanız küçüğü hiç değilse tuvalete vs alışsın derim. Bence 1. Sınıfa başlamadan 4-5 yaş ideal. Yine siz bilirsiniz tabi😃