namimemem Bebeğim 19 aylık ve eşimle ikinci çocuğu düşünüyoruz ama sezeryanla doğum yapmiştim fikirleriniz önerilerinize açığım ikilemdeyim de biraz bir yanım çok istiyor bir yanım zamanı var diyor 😁😁😁
herhangibiranne_ namimemem aslında biraz daha bebeğinize vakit ayırmanız daha iyi olur çünkü yeni bebek olunca çocuk çok ihmal ediliyor
[silindi] namimemem benim doktorum 2 yıl kesinlikle gebelik yok, bu kapıdan içeri hamileyim diye girmeyeceksin demişti 😂😂😂 dikişlerde sıkıntı oluyormuş sanırım. Ama 19 aylıkmış bebeğin, zaten hemen hamile kalmazsın diye düşünüyorum gazan mübarek olsun 👍🏼😂😂
namimemem [silindi] evet bende biliyorum bütün gerekenleri işte bu aralar üstümüzde böyle deli bir cesaret ve fikir var amin inşallah mübarek olur 😁😁
minikmisimben [silindi] benim doktorumda eşime demişti 2 yıl içinde asla hamile olarak görmeyeceğim diye 2 doktorum da aynısını söyledi 😃
Balbulutu [silindi] benimde doktorum böyle demişti 🤣 15 aylıkken oğlum kardeşine gebeydim beni motive edip sarılıp nasip demişti sağolsun 🤭
namimemem herhangibiranne_ doğru çok haklısın aslında işte bunun yüzündende ıkılmedeyım bende işte belki aramızda ıkınci çocuğu yapıp aralarında çok yaş farkı olmayan annelerin hayat tecrübelerini anlatırlar da fikir verirler diye yazmak istedim buraya da
namimemem Miniki mantıklı cevap 🥲 bence benım çocuğum sakın ve beni yormayan bir çocuk olduğu için böyle bir düşünceye kapılmış olabilirm 🙃
kaderaa4 namimemem 16 aylık kızım var ve çok zor bi bebekti şimdi 5 buçuk aylık hamileyim ama ikisini de büyütme fikri cazip geliyor sanırım sonradan büyüyüp rahata alışınca istemezdim.Nasıl olucak bilmiyorum,ama üstesinden geleceğime inanıyorum 🫠🌸
herhangibiranne_ namimemem ben hamile kaldigimda oğlum 8 aylıktı doğumdan sonra ilgilenmek zor oldu benim için şuanda çok iyiler ikiz gibiler benden önce birbirlerine sahip çıkıyorlar ama ilk etap baya zor gercekten
Gul-42 namimemem zamanı var bence 2. Cocuk olunca 1. Cocuk ıhmal edılıyor ve oda kücük sırf yapmak ıcın dusunmek ıcın cocuk yapılmamalı enıne boyunaaa ıyıce dusunup eksısını artısını dusunun ıkısıyle ılgıleneceksenız yapın
Retzja Henüz ilk çocuğunuz çok küçük. Kendiniz için de onun için de zor. Sezaryen doğum sonrası 2 yıl rahmi dinlendirmek önerilir. Zamana bırakın, en sağlıklısı bu.
Bebegimm1 namimemem bence erken 2 cocuklu biri olarak şöyle söylim eğer ki rahat büyütmek istiyorsanz en önemlisi ilk cocuk işlerini kendisi yapabilmeli tuvaletini yapması yemeğini yemesi siz ikinci cocugu hazırlarken ilk cocuk kendi giyinmeli yeri geldiğinde kendi başına oyun kurmalı bunlar bile ikinci cocuga rahat vakit ayırmak demek bana kalırsa 19 aylık benm gözümde hayla bir bebek size hayla ihtiyacı var şunu rahatca söyleyebilirim eğer ki ilk cocugum kücükken hamile kalsaydım bebeklik dönemlerini güzel hatırlamazdım gün içinde yorgun sinirli kendine vakit ayıramamş biri olrak hatırlardım bence 5 6 yaş gayet iyi eğer ki yardımcınz yoksa.2 yaşından sonra ilk cocuk tam oyun ve etrafı keşfetme ilgi oyun zamanları ve 2 yaş sendromu var ve tuvalet eğitimi var kısacası her şey üst üste geliyor bana kalırsa ilk cocugun her şeyi tamamlanmışken ikinci cocugu öyle düşünürdüm çok uzun yazdım umarım fikir olmuşumdur ☺️
cauuv2 namimemem ard arda sezeryan olmaktan korkmayın benim bi sıkıntım olmamıştı aynı yerden kesmelerine ragmen sadece agrım daha fazlaydı ilkine göre. İlk bebegim 1 yasındayken isteyerek hamile kaldım şimdi dogdu büyüyor bile kücügüm 9 aylık oldu
namimemem cauuv2 Allah sağlıklı güzel ömürler varsin hayırlı evlatlar edinsin inş zorlandınız mı en çok neyden zorlandınız mesela
cauuv2 namimemem tesekkürler amin insallah. Tek zorlandıgım şey ikincinin yenidogan dönemi. İlki büyüdüğü için gece beslenmesi yada gece uyanması yoktu rahattım ikinci bi dogdu gece uyumadıgı yetmiyo bide 15 dakikada bi emerdi hayatımın en berbat günleriydi uykusuz uykusuz sabahı ederdim iki cocuga bakmaya calısırdım sükür geçti simdi gece ikisi de deliksiz uyuyo onun dısında zorlugu yok bence
aslanmomy namimemem anam benimki 3 yaşında 2. Hamileyim hala küçük keşke yapmasamıydım diye düşünüyorum