zehra14 ilk 40 gün anne sütü artı mama ama anne sütü sadece tadınlık hiç doyumluk içemediler erken doğum sebebiyle emme refleksleri memeyi emecek kadar yoktu sağdım ama istemediler yani en baştan beri mama içtiler ek gıdaya 4.5 aylık başladık doktor kararıyla 6 aydan sonra gündüz hiç mama vermiyoruz kahvaltı öğlen ara öğün ve akşam yemeği şeklinde veriyorum şuan evde ne pişiyorsa o tuzsuz şekersiz şekilde özel bişey pek yapmıyorum illa yemediler se pirinç unu yada irmikli meyveli muhallebili gibi bi öğün hazırlıyorum gece sadece mama içiyorlar 2 kez bu şekildeyiz şuan ama gece de 1 e düşürmek istiyorum ama henüz yapamadım