ipekduru7 Benim kızım 2.615 47 cm doğdu 38+0 da aynı gün maalesef 2.300 düştü şuan 6 aylık yeni girdik 7.100 kg boy 63,5 cm💖 sizin bebislerin doğum kilosu ve boyu nasıl yorumlasalım ❤️❤️🌸
altay2123 ipekduru7 oğlum 3730 kilo 51 cm en son 9 aylıkken baktirdik 75 cm 10.200 kiloydu şuan 10 ay 7 günlük almismi veya boyu uzamış mi bilemiyorum
aynak alpaslanmom_ maşallah ☺️ bişey diyecem yazanlar genelde aynı kişiler de var ve açılan post sorularıda aynı sabırla nasıl yazıyorsunuz helal valla 😍🫶
beyzaakartal ipekduru7 benim kızım 3680 gr 51,5 cm doğdu 6. Ayda 8900 gr 68 cm çıktı bebişinize de maşallah 🧿 🥰
twinmom5450 ipekduru7 ikizler oğlum 2010 doğdu şuan 8 ay bi haftalık ancak günceli bilmiyoruz 6 aylık kontrolde 9000 kilo boyu 70 cm di kızım 2010 doğdu yine 6 aylık kontrolde 8000 kilo 69.5 cm di
zehra0508 ipekduru7 kizim 2,760 48boy simdi 2yasinda 12kilo 87boy Oglum:3 kilo 52boy Simdi 2ayllik 6kilo boy 57
hakan3 ipekduru7 bebeğim erkek 39+2’de 3400 olarak 50 cm doğdu. Şu an 5.ayımız doluyor 7.600 kg ve boyu 65 gibi bir şey
byzbrk bymiraymom doğumlarımız çok yakın benim kızım da 2 ay 9 günlük şu an 5500 gr 37de doğdu ancak toparladık 😄