pink9 benimde bebeğim 4 ay 7 günlük bende yavaştan beşiğinde uyutmaya çalışıyorum ama ilk önce kucağında sakinleştirip tam uyumadan mayışmışken yatağa koyuyorum piş piş yapıyorum o şekilde uyutmaya çalışıyorum ama buna başlamadan önce sinem Özen canpolat gelişim psikolojisi uzmanı onun uykula alakalı kitabını okudum cidden güzel bilgiler var ama tavsiyem ağlaya ağlaya uyumasını sağlamayın evet bebekler bi zaman sonra bu şekilde yapılınca uyuyormuş ama şunu öğreniyorlarmış ben ne kadar ağlasam da annem gelmeyecek ihtiyaçlarımı karşılamayacak yani kısacası öğrenilmiş çaresizlik gibi oluyor naçizane tavsiyem yine de bir anne olarak evladınız için en iyisini siz bilirsiniz.